Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt functionele cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Sluiten

FAQ BRISinspectdirect

Veelgestelde vragen 

 Waarom stoppen jullie met BRISinspectdirect?  

BRIS was in 2019 in de gelegenheid om het product BRISinspectdirect over te nemen. Helaas is na een aantal jaren gebleken dat dit product niet aansluit bij onze bedrijfsactiviteiten. Wij hebben daarom het besluit genomen om definitief te stoppen met BRISinspectdirect.

 Hebben jullie een alternatief voor BRISinspectdirect? 

Het is erg lastig om een alternatief aan te bieden dat goed aansluit bij al onze gebruikers: zeker voor de bouwtechnische tak zijn er heel veel alternatieven mogelijk. We willen de gebruikers zelf de ruimte geven om het best passende alternatief te vinden, daarom kondigen we de uitfasering op een vroeg moment al aan.

Tot wanneer kan ik inloggen in BRISinspectdirect?

Inloggen kan tot en met 31/12/2024.

Tot wanneer worden bugs opgelost in BRISinspectdirect? 

Kritieke bugs worden opgelost tot en met 31/12/2024.

Worden er nog nieuwe features gebouwd in BRISinspectdirect? 

Nee, er worden geen nieuwe ontwikkelingen uitgerold in BRISinspectdirect.

Tot wanneer kan ik credits kopen? 

Credits zijn nog te koop tot en met 31/12/2023.

Wat gebeurt er als ik na 31/12/2024 nog credits over heb? 

Deze credits kunnen helaas niet meer gebruikt of ingewisseld worden.